It always seems impossible until it's done
Dostarczamy zintegrowane rozwiązania e-commerce
Wdrażamy rozwiązania SAP Customer Experience
Integrujemy rozwiązania e-commerce z systemami zarządzania przedsiębiorstwa


Specjalizujemy się we wdrożeniach platformy SAP Commerce.
zarówno na rynku krajowym jak i globalnym.
Jesteśmy pierwszą firmą w Europie Centralnej i Wschodniej, która otrzymała autoryzację sprzedażową i serwisową dla platformy Hybris.
 

W połączeniu z naszym partnerem, SI-Consulting wyspecjalizowanym w SAP ERP oraz SAP CRM dostarczamy w pełni zintegrowane środowisko korporacyjne oparte o produkty SAP.
Jesteśmy srebrnym partnerem firmy SAP.

SAP  Commerce to najnowocześniejsza i najczęściej wykorzystywana platforma e-commerce, która sprawdza się w każdym sektorze.
Zapewnia spójną i spersonalizowaną obsługę procesu sprzedaży oraz wspiera sprzedaż wielokanałową OmniChannel. Skonsolidowane zarządzenie informacjami o produktach, łatwość integracji z systemami zewnętrznymi czy silnik promocji to tylko niektóre z wielu funkcjonalności platformy.

 

hybris

Sap Commerce
pozwala
obsługiwać
do

20 milionów towarów
6000 transakcji na sekundę
 
Pracujemy dla czołowych firm europejskich.
Sukcesy naszych klientów wspierane wdrożeniami platformy Hybris tworzą wartość SI-eCommerce.
 

Konferencja

Już 25 października 2018 w  biurze SAP Polska w Warszawie odbędzie się konferencja „Reagowanie
na potrzeby klienta przy użyciu rozwiązań omnichannel”,
na której dowiesz się jak efektywniej realizować swoje cele biznesowe.

Zarejestruj się już dziś!

#Konferencja #Warszawa #SAP #RozwiązaniaOmnichannel

Jeśli chcesz:

1. poznać historię firm, które dzięki omnichanellowym rozwiązaniom odnoszą założone korzyści biznesowe i usłyszeć o ich doświadczeniach,

2. być innowacyjnym i pozwalać klientom kupować z każdego miejsca, z dowolnego urządzenia,

3. wiedzieć kto i dlaczego jest Twoim lojalnym klientem,

4. gromadzić informacje o swoich klientach i oferować im spersonalizowane usługi,

5. wspierać zespół sprzedażowy i optymalizować jego zadania poprzez szybki i łatwy dostęp do danych

 

Przyjdź do nas i poznaj nasze rozwiązania.

Kiedy: 25 października 2018, godzina 10.00 – 15.00

Gdzie: Biuro SAP Polska, ul. Wołoska 5, Warszawa

*udział w konferencji jest bezpłatny

Rejestracja


Agenda

09:30 – 10:00 Rejestracja

10:00 – 10:30 Otwarcie konferencji, SAP

10:30 – 11:00 Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi klienta, budowanie długofalowej relacji z klientem (Joanna Zapaśnik, Project Manager/Business Expert SAP CRM & C4C,SI-Consulting)

11:00 – 11:30 Nowoczesne podejście do kontaktu z klientem, reagowanie na potrzeby klienta w czasie rzeczywistym (Sebastian Herod - CEO SI-eCommerce)

11:30 – 12:00 Dynamiczne śledzenie działań klienta, stworzenie jego widoku 360o, segmentacja klientów, automatyzacja kampanii marketingowych

(Bartłomiej Tarkowski – Senior Pre Sales Specialist – SI-eCommerce)

12:00 – 12.30 Success Story klienta po wdrożeniu SAP Commerce oraz Sales Cloud

12:30 – 13:30 Lunch

13:30 – 15:00 Zintegrowane środowisko rozwiązań SAP Commerce, Marketing, Cloud for Customer “na żywo”, dyskusje, pytania i odpowiedzi

 


SAP Customer Experience to rozwiązanie, które obejmuje zarządzanie treścią produktów, zamówieniami, przede wszystkim dostarcza konsumentom spersonalizowane oferty i odpowiada na ich potrzeby w czasie rzeczywistym. Wspiera każdy model wejścia na rynek od B2C, B2B do B2B2C.
 

 

Do zobaczenia!